Prije početka prvenstva MOLIMO sve
klubove da se dodatno upoznaju sa Propozicijama natjecanja za pojedine uzraste
te postupe po njima.
Napominjemo da smo primijetili da se
organizaciji utakmice ne pristupa dovoljno pažljivo te da se ne ispunjavaju sve
tražene i potrebne obveze:
-
obilježavanje igrališta, uredne službene prostorije, zapisničar,
zapisnik pred utakmicu, redarska služba, internet veza (ako nema Internet veze
pošaljite upit vašem dobavljaču veze), računalo, ispravan pisač, dovoljno
papira ili boja za printer itd.
UPOZORAVAMO da je organizator utakmice
dužan osigurati potreban mir u prostoriji za pisanje Zapisnika jer je uočeno da
je više nepotrebnih osoba prisutno u prostorijama pa dolazi do galame i
prepirki te se Zapisnik ne može pisati u miru.
UPOZORAVAMO da ste dužni organizaciju
utakmice provesti prema Pravilniku jer će se u protivnom primijeniti odredbe
Disciplinskog pravilnika.
Isto tako molimo sve klubove da svoje
financijske obveze prema NS Našice i službenim osobama izvršavaju u dospjelim
terminima kako ne bi došlo u pitanje regularnost prvenstva.
MOLIMO Vas da se upoznate i sa novousvojenim Propozicijama
za Ligu Središta NS Našice po kojemu su sada dozvoljene „LETEĆE ZAMJENE IGRAČA“
.
Pojašnjenje:
Svih 7 dozvoljenih zamjenskih igrača
uvedeni u Zapisnik pred utakmicu, imaju pravo više puta ući i izaći na/sa teren/a
za igru na način;
-
da kad igrač istupi sa terena za igru, drugi igrač (s
rezervne klupe) može ući u igru BEZ ZAUSTAVLJANJA IGRE
-
Zamjene se vrše na centru igrališta ( na uzdužnoj crti -
pred kućicom za delegata )
-
Pomoćni sudac nije obvezan provjeravati, niti signalizirati
zamjenu glavnom sucu, već zamjenu kontrolira delegat utakmice, vodeći računa da
se u pojedinom trenutku na terenu za igru ne nađe više igrača od dozvoljenog
broja
-
Vodite računa da igrači pojedinačno izlaze i ulaze na teren
za igru
Povjerenik
za natjecanje
2.ŽNL, LNS
Našice i LM NS Našice
Franjo Pavlović